Ålesund Data AS kan tilby support både inne på vårt eget verksted, og ute i felt. Verkstedet har utstyr og kompetanse for avansert feilsøking og feilretting av servere, PC’er, nettverksutstyr, printere, med mer. Våre ute-teknikere kan tilby støtte på alt dette, samt avansert feilsøking av nettverk ute i felt hos kunde.
Vi kan også tilby fjernsupport, hvor tekniker kan hjelpe via telefon og fjernoppkobling mot PC eller server. Sist, men ikke minst, så kan våre avtalekunder også dra nytte av vår vakttelefon, hvor man kan nå teknikere utenom ordinære åpningstider, også i helgene.
Klikk på det blå Teamviewer-ikonet for opprette en fjernkontrollsesjon med en av våre konsulenter.
Dette må være avtalt på forhånd.
Du må velge kjør to ganger før programmet starter på riktig måte.
Fjernstyringsprogrammet støtter både Windows, Mac, iphone og android.
I det vinduet som kommer frem etter at programmet har startet vil du få frem to tall som er viktige, en ID og et passord, disse skal du gi til vår supportkonsulent på forespørsel.